Kurkkaa myös somekanavat alla olevista ikoneista! <3
MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE
Chic-lifestyle

MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE?

Oletko aloittanut tai aloittamassa kuntosalilla käymisen? Näiden vinkkien perusteella osaat pakata tarvittavat välineet treenikassiisi!

Harja, pompula ja kuivashampoo – Pitkät hiukset kannattaa laittaa kuntosalille kiinni pompulalla, että ne eivät olisi edessä treenin aikana. Niin sanotut puhelinlankaponnarit ovat hyviä urheillessa, sillä ne pitävät hiukset hyvin pakoillaan, eivätkä jätä pompulan rajaa hiuksiin! Jos et ehdi treenin jälkeen suihkuun, kannattaa pitää mukana myös harjaa ja pieni kuivashampoo. Niiden avulla raikastat lookkisi hetkessä!

MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE

Kuulokkeet – Jos saat musiikista voimaa treeniin ja kuuntelet mieluiten itse valitsemiasi lauluja, kannattaa ottaa salille mukaan myös kuulokkeet. Kuulokkeiden valinnassa kannattaa huomioida se, että ne pysyisivät mahdollisimman hyvin korvilla.

Kännykkä – Kännykkä on oikeastaan aika monitoimilaite kuntosalilla. Voit tarkistaa kellonajan halutessasi, käyttää ajastinta tai laittaa kännykän kuntoiluohjelman päälle musiikinkuuntelun lisäksi. Myös treeniohjelma voi löytyä kännykästä ja kännykän muistiota voi käyttää hyödyksi. Ahkeran treenikerran jälkeen voit toki halutessasi napata myös reippaan kuntosaliselfien!

MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE

Deodorantti – Tämä kosmetiikkatuote pelastaa sinut ei-toivotuilta hajuilta!

Pieni käsipyyhe – Hikoillessasi sinulta on hyvä löytyä pieni käsipyyhe, jolla voit tarvittaessa pyyhkiä itsesi ja laitteen. Jos aiot käydä suihkussa salikerran päätteeksi, kannattaa varautua myös isolla pyyhkeellä.

MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE

Vaatetus – Treeniä varten kannattaa pakata laukkuun esimerkiksi urheilurintaliivit, toppi ja urheilutrikoot. Jossain tapauksessa on hyvä ottaa myös vaihtovaatteet mukaan. Kannattaa pakata treenikassiin myös sopivat urheilukengät. Myös treenihanskat saattavat olla hyödylliset!

MITÄ MUKAAN KUNTOSALILLE

Juomapullo – Kuntosalilla on hyvä olla mukana pullollinen vettä, sillä urheilun tiimellyksessä tai sen jälkeen jano saattaa yllättää.

+ Pieni ja nopea syötävä/juotava treenin jälkeen voi olla paikallaan!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Tilaa uutiskirje!

Tilaa uutiskirje ja pysyt ajantasalla DailyChicin uusista julkaisusta ja tapahtumista!




X